Fredagsmys?

Vi i femman  är en trevlig företeelse. Och dessutom det bästa som går på tv för tillfället... Och då är det ändå ett klipp från 2000 och Bubbles... Idag är ingen jättebra tv-kväll verkar det som! Var är mitt Så ska det låta?? Konsert med Peter Jöback istället... Humpf.

Jag har en ensamkväll ikväll. Snyggingen har överliggning i Linköping och ska bo på hotell. Snajsigt.

Annars har jag vunnit en lite rim-battle idag. Riktigt nöjd med mig själv... Det är hip hoparen i mig som tittar fram!

Kunde jag ordet sarkofag när jag gick i femman??

Näe, jag kanske skulle slå av tv:n och läsa lite eller cykla lite eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som om inte Peter Jöback skulle duga? Titta får du se.

2008-05-23 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback