Flytta flytta

Idag har jag spenderat större delen av dagen på Essingen och flyttat och skrivit info till nya hemsidan. Den är rätt bra mycket snyggare än gamla, även om det är ganska långt kvar innan den är klar...

Nu börjar min axel att bli lite ond på mig...

På hemmaplan har Snyggingen börjat packa saker i gamla lägenheten som vi ska köra över till nya imorrn. Så behöver vi inte ta allting på en gång utan kan dela upp det lite. Skönt!

Nu ska jag snart åka hem, och hoppas att det inte är fullt med vilsekomna löpare i stan. Phew.

Kommentarer
Postat av: Mini Games

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback