ESC

Jag fick ett infall igår och åkte till Sandra i Örebro! Tittade schlager med ett helt gäng människor, bland annat träffade jag ju Nånannan där helt oväntat. Hon och Sandra känner ju inte ens varann! Efteråt sjöng vi Singstar. Åh va roligt det är! Sen låg vi och pratade till typ halv fyra. Och väcktes av nån slags musikkår vid tio. Skandal!

På tal om skandal, Ryssland. Usch vad jag inte tyckte om den. Jag hoppades länge på Grekland där, riktig slagdänga som är lätt att komma ihåg och sjunga med i. Kan inte ett ord av vinnaren. Vet att det är nåt med "I believe", för det sa alla poängutdelare... Men annars: helt blankt. Den enda behållningen var ju Jevgenij Plusjenko som är grym på alla sätt och vis. Han var konståkaren, för er som inte vet...

Och Björn. Han kom där  mot slutet och lättade upp stämningen när jag deppade över Ryssland. Han och en jätteblåst poängutdelerska drog de mesta skratten under kvällen. Luuk förtjänar också en eloge, han är en klippa. Jag håller med Carro, vi skickar de två nästa år. Då vinner vi!

Idag har jag varit på marknad och köpt mandlar och strumpor till mig själv och en vitlökssalami till Snyggingen.

Har den äran, Mamma också. Hoppas smörgåstårtan var god... Jag är inte bitter!

Snart ska vi till Maxi och handla. Det är trevligt.


Kommentarer
Postat av: J

jag åt också smörgåstårta, och mariannes tårta, aaaaasgott! :D

Postat av: Sofi

Nää, inte Grekland väl?? Jag och alla jag tittade med satt och höll tummarna för att hon inte skulle vinna, så vi alla hejade på Ryssland till slut, för att t.o.m det skulle vara bättre ;)

2008-05-26 @ 15:04:46
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nudu, nu har jag fått ihop det! ;)



haha, kul var det, ska jag bara ha ngt att skriva oxå! Kanske slutar med att varje gång jag ska skriva ngt, så blir det ny disajn istället..

2008-05-26 @ 19:43:58
URL: http://hallonsommar.blogg.se/
Postat av: Mortenmelissa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-01-05 @ 11:11:34
URL: http://mortenmelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback