Våfflor

Eftersom det är Våffeldagen imorrn bjöd jag in Farmor och Anders på våfflor idag. Hade snö i smeten. Gammalt husmorsknep tydligen. De blev goda i alla fall!

Snö, ja. Igår trodde jag att det mer var juldag än påskdag när jag körde hem från Parken. Dock var jag inte inne. Jag var hos Albin, tittade på hans fina lägenhet. Sen var vi på Bruket och spelade biljard och Guitar Hero II. Skoj! Johan och Danne var där också, det var längesen. Sen gick vi tillbaka och kollade lite Jönssonligan. Underskattat!

Jag vet inte när jag ska åka hem imorrn eller nåt sånt. Funderade på att åka en sväng till Ullared på förmiddagen. Kanske... Det är ju kul! Men jag vet som sagt inte när jag ska åka hem... Får se det inatt eller imorrn, när jag fått min lön kanske. Haha. Vad skulle jag shoppa i så fall? Kanske nån Scrubs-box till, bakplåtspapper, film, underkläder... Ja, det låter kul. Då ska jag bara ringa Mormor och fråga om jag får låna hennes bil!
Så får jag åka hem på eftermiddagen. Yeah!

Dagen har delvis gått åt till att planera en liten tågluff i sommar... Neråt Europa till. Amsterdam, Paris, Barcelona, Nice, Rom, Neapel, Venedig, Salzburg, Wien, Prag, Hamburg är väl i stora drag det vi tänkt... Men det är ju inte spikat än, kan bli små justeringar. Åh, jag ser väldigt mycket fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback