Tråk

Sitter och tittar på en bukett papegojtulpaner. Den är fin. Man kanske skulle bli trädgårdsmästare... ;-)

Nu tittar jag på So you think you can dance? Jag ska se om jag inte kan få syn på människan som  jag såg på tåget... och uuuuuh, där är han! Näe, här kommer han igen! Roland... Näe....


Det finns ju en del störda människor i det här landet... Och det är ju i såna här program de kommer fram!


Undrar vad jag ska göra idag? Har början till en förkylning i kroppen... Men måste ändå gå och handla lite. Har typ ingen mjölk. Sen får vi se. Igår efter jobbet var jag ju duktig och tvättade och lagade mat. Men äta ska man ju göra varje dag...

Jag är lite uttråkad om det inte märks... Ööööh.


Kommentarer
Postat av: Ragnarsophie

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback