Sammanträffande och Drömmar del III

Igår blev jag tillfrågad om jag ville sitta i IOGT-NTO-distriktets alkoholpolitiska kommittée, just när jag och Jenny diskuterat att jag vill arbeta mer alkoholpolitiskt. Idag fick jag inbjudan om en sån kurs på Wendelsberg. Åh, va roligt! Dock ska vi ha konsulentsamling då... Illa illa illa! Jaja, får se om det går att göra nåt åt den saken. Haha.

Jag har haft psykodrömmar inatt också. En kombinationsmänniska bestående av Sofia HM och Victoria B från Wendels jobbade med att åka runt till folk tillsammans med två killar typ Rongedal. De gjorde nåt, jag vet inte vad, men de gick in i hus även om ingen var hemma och en av de tre skulle alltid vara utklädd till björn. De gav visst nåt erbjudande om en resa för 35 000 (detta kommer nog ifrån master cards säljtrick igår på stan att bjuda på en resa...), men en man i ett hus  sa "näe, det går ju inte när man har en unge och en föredetta fru i London att hälsa på." Sen kom vi in på finanser, och det som hade kostat mest i projektet var att köpa korv samt björndräkten. Distriktet var snåla med pengar. Drömmen slutade med att jag frös i skarven mellan byxa och strumpa. Då var plötsligt Scout-Lina där med nåt som kallades kårfilt. Hon sa: ja, där ser du, allt positivt kommer från kårerna. Eftersom jag hade förbundets profilstrumpor replikerade jag med "Ja, eller från förbundet."

Sen vaknade jag av ett namnsdags-sms. Undrar vad en drömtydare skulle säga...

Näe, brygga lite kaffe innan resan till Tokholm.

Kommentarer
Postat av: Märta

Vet inte riktigt om jag håller med om att du har namnsdag idag, men ett litet Grattis kan du få.. ;) De e så sjukt kul att komma ihåg vad man drömmer, men det är ännu roligare att förundras över hur sjuka drömmarna är!

tjingtjong, vattenballong!

2008-03-19 @ 14:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback