Reftele

Åkte hemifrån vid tio i sju i morse. Uh. Men efter en stunds resa kom vi fram till Elmia och fick se massa fina bilar! Nackdelen var väl att jag höll på att frysa ihjäl på vägen mellan bilen och mässhallarna... Usch, nu kommer jag ihåg de kalla vindarna man alltid stod ut med i Jkpg... Men, väl där inne var det trots allt värt det!

Sen åkte vi in till stan och åt på 12:an, vad jag tycker är stans godaste pizzor. Efter maten blev jag hämtad, och vi åkte ut till Huskvarna för att hämta Systerns väskor och för att hälsa på Bogrens, mina gamla inackorderingsvärdar. De är så snälla! =)

På vägen hem stannade vi hos Maffe och jag fick se hans lägenhet och så fick vi fika.

Väl hemma har jag åkt ut till Dye med Brodern och Fidde, och så har jag hälsat på Farmor. Imorrn blir det nog Mormor som får sig ett besök. Och så ska jag leka med Dammis.

Nu ska jag nog snart läsa en sväng innan jag åker ut till Dye och hämtar hem pojkarna igen. Men får akta mig så jag inte hamnar i diket, då det är isgata...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback