Phew

Jag kom ju inte med någon kvalificerad gissning igår, men under festen kunde jag i alla fall smita ifrån och titta till ställningarna. Såg vilka som gick vidare, och jag gillar helt klart Charlotte Perellis låt! Den var jättebra. Linda var väl helt okej, men än så länge gillar jag den inte lika bra som de förra låtarna hon ställt upp med, även om hon själv utstrålade mer energi och styrka. Missade Björn, men får kolla repris eller youtube eller nåt.

Festen var trevlig! Men jag trodde att den skulle vara slut innan halv två med tanke på statusen på människorna redan innan tio... Ehum.. Jag och Lena höll ihop lite under kvällen... ;) Nu har vi kylen full med kött från plankan vi åt av, så ska nog göra hemlagad pizza av all skinka!

Snyggingen klev just ur sängen, men jag gick och lade mig på soffan redan halv åtta, skulle ju titta starten på Vasaloppet! Nu har jag ju förvisso sovit mer än varit vaken sen dess, men tv:n har stått på undertiden så jag har vaknat till ibland och kollat läget. Sen vred jag över lite på skidskyttet, men det var ju bara Helena Jonsson som skötte sig! Usch för de andra.

Saaben står här ute på gatan. Den ska jag tydligen köra Lena till jobbet med sen. Kanske ska passa på att handla lite också, vi måste ha mjölk! Och Snyggingen, som nu återgått till horisontalläge, vill ha Cola.

Näe, lite lunch kanske?

Kommentarer
Postat av: J

just det.. glömde de! sorry! :P Vet du vad jag ska göra på lördag? baka chokladbiscotti! :)

Postat av: Dizzle to the 'Escended

Oh its commin, im droppin it on the mail today! :)

2008-03-06 @ 09:26:50
URL: http://Descended.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback