Påskdagen

När klockan ringde klockan nio imorse funderade jag över om jag ställt den av misstag, hade ingen aning om vad jag skulle göra. Kom sedan på att jag skulle till kyrkan och lyssna på Dammis och Mamma bland annat, de sjöng så fint så... Nästan hela tiden... ;-)

Sen blev det kaffe hos Farmor och sen hem och laga middag. Fortsatte mina barnbarnliga plikter med att hälsa på Mormor också. Nice. Förutom att jag hade min högt skurna klänning så hon frågade om jag skulle ha barn.. Ehum, smickrande. Nej tack, inte än på några år!

Ikväll ska jag, Dammis och Emma S till Albin. Sen blir det kanske parken, vi får se! Innan dess ska jag köra Brodern till Teddy i Gislaved. Och hämta inatt också... Så då vore det ju praktiskt att vara på plats redan...

Nu kollar jag på uppvisningsprogrammen från VM i Götet. Illa att de ockuperar arenan så pojkarna inte får allt stöd... Nu är det slut för den här säsongen, ska det va så jäkla svårt att få in pucken i målet? Usch då. Nu håller jag på Timrå.

Nähä, göra sig iordning lite kanske... Eller krypa ner under täcket, det är ju svinkallt här!


Kommentarer
Postat av: J

Timrå och färjestad i final, tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback