Otur i spel...

Jag ska inte spela Monopol... Har bara vunnit en av fyra matcher, och idag gick det skit rakt igenom. Så nu är jag sur!

Och inte har jag tittat på Grey's idag heller, det är fotboll. De spelar väl iofs helt okej, men nu, på grund av en tabbe av Shaaban gör Brasilien mål. Och wonderful Ljungberg fick visst inte va kvar hela matchen. Och Zlatan spelar inte. Och England ligger under. Och hv vann. Jag ska nog gå i ide för den här kvällen snart. Det verkar ju inte gå så bra ändå.

Vi har handlat idag, alltid lika tillfredsställande att ha ett fullt kylskåp och en full frys. Och räkningarna är betalade och pengar undanstoppade. Nu vill jag köpa gardiner... Såna som gör att det blir mörkt! ;-)

Imorrn ska jag ner till Kontoret. Hoppas Sofia är där! =)

Jag har lagat Lasagne för första gången i mitt liv idag också. Det gick bra och den blev jättegod! Och nu finns det lite kvar till matlåda också.

Snön försvann nånstans i höjd med Arboga eller så igår. Tyvärr... Det var ju så mysigt!

Sova efter matchen, det behövs! Och jag kommer ju vakna när Snyggingen går upp imorrn... Men sen ska jag somna om ett par timmar! =D

Kommentarer
Postat av: Tina

Otur i spel ... Tur i kärlek! :D

Postat av: Josh Holloway

Great idea make it site. Thank you.

2010-09-09 @ 13:34:31
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback