Mycket på hockeyfronten

Igår var jag på den första matchen i den här stan. Skönt att det dröjde till Play off... Det var rätt spännande, Lejkes (Småländska is the shit) var på besök. Tyvärr vann inte VIK, så det är match ikväll igen.

Samtidigt väntade jag otåligt på resultet av slutspelsvalet. Ingen ville välja Frölunda. De vet att det är slutspel o att pojkarna är starka. Till slut blev det Färjestad. Oh, så spännande det ska bli!

Tänk om VIK går upp... Då kommer det att vara hätsk stämning i det här förhållandet några gånger per säsong!

Uppe på det ska Mamma gå på hockey imorrn. DIF-LHC, så det är fel lag, men det är ju ett par potentiella slutspelsmotståndare...

Idag har jag varit på Essingen och jobbat lite med Linn. Vi har planerat vårens lektioner på S:t Botvids gymnasium i Hallunda. Skönt. Andra mötet är på onsdag. Dekorera bestick. =)

Nu håller jag på att göra köttgryta. Och ris. Snyggingen är ju och gör sin första dag på praktiken idag,  så han jobbar ett par timmar till. Jag håller honom uppdaterad om ställningen via sms. Nu står det 2-1. FYI...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback