Miss Congeniality

Ja, det är spännande att den heter Miss Secret Agent på "svenska"... Bra film är det i alla fall! =)

Usch, spännande hockey som faller på alla utvisningar och oförmågan att göra mål  hur mycket man än pressar... Men vinst i Frölundaborg och så har man chansen sista matchen i Karlstad!

Nu är Snyggingen och spelar innebandy. Han har haft massa brandkunskap och sånt idag. Hur man släcker elden kanske, men ändå... Kul lät det!

Imorrn ska jag till Hallunda och ha hand om eleverna själv... Nervöst, jag är inte riktigt klar än heller. Men det ska nog lösa sig!

Idag har jag haft utvecklingssamtal. Jag sköter mig, verkar det som! ;-)

Näe, hopp i säng nu!

Kommentarer
Postat av: Mariuszainab

Perfect work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback