Kvällning

Nu sitter Snyggingen och mumlar i soffan... "Kom igen, Olheden" eller "MeijerMeijerMeijer...Ooooh"... Man skulle spela in ljuden, kul att spela upp det i efterhand!

Tack för gratulationerna, även de som hävdar att jag inte har riktig namnsdag idag.. Men det är så nära jag kommer, och jag har hört nån gång att det är fler som har namnsdag om dagarna, men de kan ju inte skriva ut alla varianter...Daaah! ;-)

Varför ska bussen aldrig gå i tid härifrån? Idag var den fem min tidig när jag skulle med. Såg den i trapphuset. Men hann icke. Uschdå.

Imorrn är det ATFK och ledig dag. Tack för den, Micke!

Gotland är spännande!

Ojdå, nu gjorde Brynäs mål och ett stort FAAAN hördes i lägenheten. Bäst att inte va för elak nu, då får jag sova på soffan inatt! ;-)

Kanske ska sätta igång lilla tv:n så jag har nåt att titta på... Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback