Jobb

Sitter på kontoret, men tyvärr är ju min kontorskompis Sofia sjuk. Så jag sitter här själv, längst bort i korridoren. Då måste man roa sig lite med att blogga ibland.

Har vi gjort några sensationella iakttagelser så här långt idag då? Njäe, det tror jag inte. Bara vardagliga...

* Hushållssopscontainrarna och kartongcontainrarna börjar bli fulla. Dock inte tidningspapper
* 18 kan aldrig passa tiden, antingen för sen eller för tidig
* Vattnet i Svartån är alltid brunt
* Vissa buskar har fått ännu större knoppar
* Kaffe är bra när man vill vakna
* Skrivbordet blir fint när man städar det
* Jag ska till Tokholm imorrn
* Jag vill gå på "min" hockey och heja på "mitt" lag
* Jag är fortfarande ingen morgonmänniska
* Det kommer bli tråkigt att äta lunch själv
* Vintern har inte varit här och ändå är det typ vår nu
* Man blir slemmig i halsen när man tror att det är varmt bara för att solen skiner och går ut utan jacka
* Det blir aldrig mindre stökigt i lägenheten om man inte städar
* Missförstånd kan bero på att folk pratar om saker de inte vet något om
* Alexander den store verkar ha varit en spännande man
* Det är dumt att sprida ut sina vänner för mycket över landet

Ja, en liten sammanfattning av dagen såhär långt helt enkelt. Nu kanske jag ska sätta mig och läsa igenom miljömaterialet... Eller nåt annat kul.

Risken finns att jag bloggar igen under dagen...


Kommentarer
Postat av: Tina

"Det är dumt att sprida ut sina vänner för mycket över landet" - Reagerade på det. Det är väl endå de som bosätter sig sjäv och det är ju inte du som sprider ut dem, de bara råkar bo på fel area ifrån en själv ;)

Postat av: Madssophia

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-11-22 @ 12:45:34
URL: http://madssophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback