Helgmorgon

Igår var vi som sagt på konsert, Snyggingen och jag. Kent. Det var bra, bättre än förra gången. Då blev jag mer imponerad av scenshowen, men den var ganska lik denna gången, så därför upplevde jag inte samma effekt. Dock var det mer energi, mer upptempo igår. Så? Jag gillar Kent bättre när de blivit mer elektriska. Men jag känner fortfarande som operautläggningen i Pretty Woman. Kan den inte ordagrant, men ja. Ni som vet, ni vet, ni andra får kolla filmen...

Jag tejpade ihop 16 tidningssidor igår. Det är ett måste när man ska slå in en 1.40x1 m tavla. Det blev ganska bra, men pappret är så skört så vi får akta så det inte går sönder.


Kanske lite frukost? Skiddag idag, det är bra att titta på då!


Kommentarer
Postat av: Christiankatharina

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback