Glad påsk!

Idag har jag lagat lite mat och dukat  och sådär inför ikväll. Påskbuffé ska det bjudas på när Hullforsarna kommer hit. Tartletter med champinjonstuvning, turistenomelett, västerbottenpaj med sparris, ägghalvor, romtårta, lax, sill... Och till efterrätt blir det chokladtårta. Påsk är en trevlig högtid!

Men innan dess ska jag duscha och sådär. Och så ska jag fotsätta läsa lite bok. Lite Åke Edwardsson. Han skriver lite som mina engelska deckare, om mord som begås i trevliga miljöer och som får en upplösning på slutet och det är inte alltför blodigt på vägen. Lite motsägelsefullt, men mysdeckare är nog ett bra ord.

Sååå, det är tydligen Parken imorrn. Dit kanske man skulle ta en tur då kanske! Jag och Dammis funderar på att åka dit. Kan nog bli kul!

Glad påsk vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback