Fredag

Igår skulle jag gå på fastighetsföreningens årsmöte i huset där jag har kontor, som representant för scouterna. Och så blev jag och Sofia, efter lite kalabalik, invalda i styrelsen. Så nu ska vi se vad vi kan göra åt Lovisagården. Vad man kan förbättra och sådär. Skoj!

Imorse fick jag ett sms där det stod att Snyggingen nu var examinerad tågvärd. Skoj! Så nu får han åka själv, och inte bara vara elev. Tihi. Jobbigt bara att jobba hela helgen... Hur ska jag sysselsätta mig? Humm... Det löser sig alltid!

Mamma, Pappa och Systern är i Danmark... Jag vet inte om det är fler som är med, men antagligen. Mamma borde köpa nåt fint till mig bara för att jag inte fick följa med!

Idag har jag pratat med Dammis, som befinner sig vid sin stuga, och F, som berättade att Max går nu. Så roligt! Till slut fick jag hjälp med att låsa kolumnen i Excel. Jag har ju aldrig haft datakunskap och fått lära mig sånt... Men jag måste nog ta turen runt Skövde snart igen och hälsa på lite!

Snart ska jag åka hem, ska tvätta, plocka och laga mat. Så slutar Snyggingen vid åtta och så ska vi ha en tv-kväll. Men han lär nog decka i soffan efter att ha klivit upp i ottan två dar i rad! Så då kan styra över dosan... Moahaha.

Kommentarer
Postat av: en annan adam

Tågvärd? Det var lite oväntat.. åker ju knappt tåg längre så jag lär väl inte märka något av det men kan vara kul att hålla i tankarna iaf..

2008-03-28 @ 16:23:41
Postat av: Mamma

Vadå inte fick?! Du får väl planera hemåkandet. Hälsa Peter och gratta.

2008-03-28 @ 18:32:58
Postat av: systern

Det var bara vi, förresten! Och jag körde hela vägen till laholm! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback