Fortfarande seg

Märkligt, den här känslan i kroppen som gör att jag typ inte orkar nåt... Men det ska väl gå ur förhoppningsvis!

Usch, varför ska det finnas sån ondska i det här landet? Varför ska främlingsfientliga grupper hota och skrämma folk? Varför riktar de sitt hat mot oskyldiga människor? Varför ska familjer behöva gömma sig för att någon står emot? Det gör mig så trött...

Jag har dammsugit. Det är ju bra. Men vi behöver en ny dammsugare, en lite större och bättre... Eller allra helst en självgående ;-)

Imorrn är det final! Weha! Vi ska ut till Gryta och titta. Jag gillar de flesta bidragen, men givetvis klappar hjärtat lite extra för vissa bidrag... Jag härmar Raukan lite här med en lista med känsloskala...

Starkare:
BWO
Charlotte Perelli
Amy Diamond
Rongedal
Sanna Nielsen
Linda Bengtzing


Kan inte bestämma mig:
Nordman

Svagare:
Christer Sjögren
Frida
feat. Headlines
Sibel

Men som sagt, alla har potential. Uuuh, spännande.

Ikväll blir det nog hockey igen, som det ser ut. Spännande! Men om VIK går till Kvalserien så följer antagligen inte Snyggingen med till Reftele över påsk... Det är illa, att han inte får uppleva Småland at it's best! Haha..

Jag vädrar lite. Det är alltid skönt.. Problemet är bara att det blir kallt då också ju. Usch då.

Vid fem kommer Snyggingen hem. Han har haft nöjet att se Uppsala idag, bland annat. Jag har sett skidtävlingar, jag...

Kommentarer
Postat av: Tageana

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback