Fläskfilé

Det ska vi äta ikväll. Gryta med pressad potatis, i den nyinköpta pressen. Mums mums. Sen blir det Melodifestivalen och lite film eller så.

Jag har blivit lite beroende av Melodikrysset också. Det är en mycket trevlig företeelse. Än så länge har jag lyckats lösa alla, och jag har knappt "fuskat" nånting. Men jag menar, vem kan typ revyartister från 20-talet? Där får man gissa och kanske använda nätet lite... (A)

Igår var det kalas med tårta och Monopol. För en gångs skull kom jag inte sist i alla fall, men jag hade massa gator och kom sen på hotell två steg efter varandra. Jobbigt...

image53
En sån här....
image54
Och två såna här fick Lena. De finns i rosa också, de är jag lite sugen på... ;-)

Massa sport hela dagen. Snart friidrott, hoppas på lite framgångar där. Annars har ju Södergren varit jätteduktig idag redan. Och Kalla också för den delen.

Så har jag handlat lite på Coop. Det ligger ganska nära här, men jag är mer en Ica Maxi-människa... Så vi får väl flytta närmre det istället... Illa att det ligger utanför stan bara.. Haha.

Alexander den store-trilogin jag köpte till SnyggingenBokrean är jättebra, jag har visst råkat börja läsa den också. Ska nog fortsätta lite med det medan han står ute i köket och diskar... Moahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback