Drömmar...

Min hjärna verkar inte ha slappnat av så mycket inatt. Jag drömde att Mamma hade 40-årsfest (hon är lite över 40..) i en stor balsal. Massa folk som jag inte kände, och massa folk med digitalsystemkameror. Sen var det några ungar som skulle leta efter små påskägg som jag gömde. Det var bland annat chokladägg med knallpulver i. Sen var det dans. Kusin Manfred och min farbror Anders skötte datorn med musiken. Nu kommer det riktigt creey... Pappa och Brodern hade plattat håret. Pappa sa att Anders också var tvungen att testa. Då lyckades han bara platta en del, och sedan tog han i för hårt så att plattången gick sönder. Jo, just det. Detta är inte riktigt människor som plattar håret... Jag och Brodern försökte i alla fall laga tången, men det gick inte så  bra. Vi tog isär den och började pilla där inne efter nåtgra saker som var hämtat från hundkäftar, eftersom det var samma princip. Hittade dock inte den sista, och sen vaknade jag. Behöver jag hjälp?

Igår satt vi utomhus i vårsolen. Idag yr snön utanför fönstret... Märkligt!

Perelli var en bra vinnare. Som Felan så fint uttryckte det "Heja Småland!!"

Och vinst igen över FBK. Göttigt! 2-1 i matcher och vi ska bara leverera i Karlstad också...

VIK levererade och gick till Kvalserien och Snyggingen blev överlycklig. Jag blev lite bitter.. ;-) Så Mamma, du behöver inte duka till en extra, men vi kommer båda ner en helg snart framöver!

Eftersom Erik har fått igång Calibran är det den vi ska åka ner till Jkpg på fredag. Så blir det lite Elmiamässa och sen ska jag antagligen åka med Anders och Manfred till Reftele. Tänk, så bra!

Kommentarer
Postat av: systern

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hur fick du ihop det? :P

Postat av: Mamma

Tack,känner mig inte äldre!

2008-03-17 @ 20:18:21
Postat av: Elin

Ojdå... hmmm, du kanske jobbat för mkt på sistone? ;) skumma drömmar iaf ;)
Så du ska till jkpg? När jag inte är där, illa... =)

2008-03-17 @ 20:58:25
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback