3-3

Pojkarna vann till slut med 5-4 efter många om och men, och det blir en avgörande på lördag. Mycket spännande, och för egen del står det ju en fika på spel...

Imorrn går bilen till Småland. Trevligt! =)

Nu är Tjejen här på besök. Hon ska bo här ett dygn, så Snyggingen har lite sällskap när jag åker bort. Han har dessutom lovat att byta lakan om hon får komma upp i sängen imorrn bitti. Gött säger jag, jag gillar nytvättade lakan!

Jag kanske borde packa... Men en del saker är smutsiga, så jag får nog ta med det ändå och tvätta i Reftele... Haha.

Var på biblioteket idag och lånade två böcker... Så ska nog lägga mig och läsa nån av dem nu. Eller i alla fall när Gordon är borta från tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback