Vänner

"Jag tror jag vet varför din telefonräkning varit så låg de senaste månaderna" sa Snyggingen när jag hade avslutat mitt typ två timmar långa samtal med T. Men han var bara avundsjuk för att han inte fick prata med henne. ;) Det var i alla fall riktigt härligt att prata om ditt och datt, skratta och gäspa. Hoppas vi ses snart också, helst på måndag redan!

Hade även besök tidigare idag, Sändra och Nadine blev bjudna på typ tacos fast med kycklingsalsa istället. Gott och trevligt. Nu har de sett både nya och gamla lägenheten, fast en av dem utan någon inredd toalett. Undrar när den ska bli omgjord!?

Fick veta att Håkan hade sin sista lektion i onsdags. En era gick i graven. Håkan är alltså den historialärare jag hade på gymnasiet, tillika IB coordinator och under en period rektor för IB. Okej att Allyson kommer göra ett bra jobb som coordinator, men det kommer ju inte bli samma sak på skolan. Inte samma humor, samma personlighet, samma historier, märkliga (minst sagt...) kommentarer eller over heads.

Oj, en lite äldre bild kanske... Men ser han inte ut som en historialärare!?

Klassikern:
Gustaf [nyser]: Det var bara lite damm.
Håkan: Damp? Det har jag misstänkt länge...

Nästan så vi ska ha reunion med klassen och bjuda in honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback