Svettigt

Jag håller på att svettas ihjäl här... Och då finns det ingen sol eller nåt. Kanske kan det bero på att jag varit så varm hela dagen, och så gör ju datorn lite till det hela också!

Tror jag ska gå ut på balkongen en liten sväng och svalka av mig.

Just det ja, fick ju födelsedagspresent av syskonen också (näe, inte alls sent...). Den här blev det:


Tack så mycket! Fanns mycket gott att baka där verkar det som. Om inte annat är det ju ett tillskott till min kokbokssamling.

Mamma: Jodå, det tror jag visst det! Tack själv förresten, vi ses om en dryg vecka igen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kokböcker kan man inte få för många!

2008-06-08 @ 23:27:04
Postat av: Peter

Jo, det kan man visst ;)

2008-06-09 @ 19:46:38
Postat av: Catogina

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback