Svar

Snygging: Varken mobba mig eller min Mamma!

Märta: Haha, kanske en gång i veckan, högst!! Och ja, då tar jag dagens rätt, den populära lunchbiffen med favoritsås. Mums! ...Förresten, vart är posen?

Mamma: Kören var jättetrevlig! Jag slapp sjunga upp för jag gick på rekommendationer. Dom var i min ålder och var inte elaka alls. Nya kompisar alltså. Ledaren var också snäll. De vill att jag ska följa med till Gloucester till hösten och träffa en annan kör där och sjunga med dem.

Hoppas Towe har en säker hemresa och är anträffbar snart! Du är saknad!

Nu är det fotboll på tv och det är lite spännande. Fast nu blev det 3-0 istället för 2-1. Lite synd, men lite bra också. Mest bra. Så vi kan slå ut Orangeriet denna gången och hämnas lite.

Kommentarer
Postat av: Märta

Du, vänta bara - jag ska ju minsann göra de hela veckan.. ;)

Postat av: Märta

Jadu, jag har ju hela veckan på mig.. ;)

2008-06-09 @ 23:22:08
URL: http://hallonsommar.blogg.se/
Postat av: Märta

Åh, skitblogg.se, mina kommentarear kaikar sig, eller så funkar det men är lika segt som vanligt, aja, jag vet inte så noga!



Go'natt

2008-06-09 @ 23:23:11
URL: http://hallonsommar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter kul, vilken röta med resan. När blir det?

Var ska Peter bo nästa vecka?

2008-06-10 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback