Lägenhet och sport

Idag har jag och Snyggingen varit i nya lägenheten, och också fått den inspekterad och godkänd av "svärföräldrarna". Vi har också tagit dit i princip alla lakan, badlakan, skor och ytterkläder vi inte behöver på ett tag. Jag plockade också in endel av det i våra två linneskåp. Det sitter spets på hyllorna, lite sött, och nämnde jag att hon som bodde där innan flyttade när hon var 97?

Jag hade ju för mig att det var neongult golv i sovrummet... Men nej, det var ju knallorange. Att minnet kan svikta så... Inneförrådet och uteplatserna var också större än jag kom ihåg. Det här känns bra!

Nu är det fotboll och innan var det friidrott och sen är det handboll. Bra dag detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback