Kväll

Jag är glad för tillfället. Kanske är det för att jag avreagerade mig på fotbollslandslaget och handbollslandslaget innan. Jag var så arg på dem, framför allt handbollen. Jäkla sopor! Att leda och inte kunna hålla i det, lägga av helt andra halvlek och sabba i princip allt. Usch då.

Packningen är ännu inte klar inför konsulentsamlingen än, men jag har i alla fall fixat frånvaromeddelande... För en gångs skull!

Nu börjar visst en ny serie på femman. Jag undrar om den är bra. Black Donellys eller nåt sånt. Jaja, får väl se om den saken...


Nu laddar jag min sån här, så ska den ut och resa med mig imorrn. Jag ska också försöka hitta leggings till Märtis. Undrar hur detta ska gå...


Kommentarer
Postat av: Nicolasmolly

Brilliant site. Cheers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback