Kompott

Nu är jag hemma igen efter kungliga Hufvudstaden. Jag och Linn gjorde stabila insatser på SVEAs distriktsstyrelsemöte. Bra  samtal med AnSo på vägen hem också!

Imorrn kommer Sändra och Nadine hit och äter, det ska bli trevligt.

Packa packa, varför har vi inte packat mer? Jaja, får hoppas att det går snabbt när vi väl sätter igång.

Jag är lite förundrad och förvirrad vad gäller den där 6-packhamburgaren de gör reklam för från BK nu. Hur stor är den? Är det meningen att man ska äta den själv? Eller ska man va sex pers och dela? Eller tre? De ser jättestora ut när den är mot svart bakgrund, jätteliten när den flimrar förbi i handen på nån kille. Detta är, som ni märker, något jag för djupa diskussioner med mig själv om.

Peter Jihde varje kväll, Ekwall likaså, Ljungberg var fjärde dag. Vi tycker om EM. (Okej, nummer ett och tre av vissa andra anledningar än herrn i mitten förvisso...) Bojan är också cool. Och så Zlatan-telefonsamtalet varje kväll. Klockrent.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, ja vet, är lite bitter själv!

Postat av: Elin

Haha, förmodar att du är lycklig när det är EM ;)

2008-06-12 @ 13:43:03
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Marcuskamilla

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-04-23 @ 07:43:53
URL: http://marcuskamilla.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback