Home town

I Reftele. Här sitter jag i Broderns soffa och använder hans dator. Han trodde i sin lilla enfald att jag inte skulle kunna använda den för att han satt lösenord på. Men då är det inte så smart att ha samma lösenord som på gamla datorn!

Igår var jag i Gbg och jobbade och gick lite på stan. Det var trevligt. Men att det ska va så svårt att hitta ett par vita leggings hos Gina. Två olika var jag på, och de hade storlekarna XL och XS kvar. Nej tack. Så för att trösta mig köpte jag ett par turkos. Men de vita tror att de är säkra nu, och så är givetvis icke fallet!

Fiskbullar med hummersås blev det till middag idag. Mums vad gott! Och ja, här äter vi middag mitt på dagen. Klockan tolv när Pappa och Brodern har middagsrast. Efter middagen blir det eftermiddag. Ingen jäkla lunch här inte! På kvällen äter man kvällsmat. Helt logiskt.

Snyggingen spelar xbox 360. Ett sånt har han fått för sig att han vill ha hemma också. På ett villkor säger jag, att vi skaffar en sån tv som Brodern har också. En stor, svart och platt.

Sen ska vi ut på "Tour de Reftele". Eller ja, hälsa på Farmor, Mormor och Söte-Göte typ. Uppdateringar. Och kaffe och kakor. Nej, har aldrig varit en gottegris i hela mitt liv!

Jag var lite nervös inför resan i söndags, att jag skulle glömma något. Men nej, nu är jag lugn igen. Hoppas bara det finns biljetter till Paris från Hamburg... Annars får vi se den stan också!

Kommentarer
Postat av: M

Jag köper helt och fullt ditt resonemang om middag och kvällsmat. Det är ganska roligt att det blivit så egentligen. Men käkar ni riktigt mat på kvällen sen då? eller typ bara mackor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback