Hemma

Tre dagars konsulentsamling har varit mycket trevligt. På Gripsholmsviken utanför Mariefred. God mat och bra samtal, ibland blev jag lite trött i huvudet bara... Men det kompenserades med slottsvandring, god mat, fritid, sol och en liten sommarpresent. (Okej, det tunga huvudet kanske också förklarades av att de målade om huset vi bodde i, så att det luktade massa målarfärg...)


En till Light my fire blev det. En svart den här gången, som komplement till min rosa. Me like!
 

Kul att du hittade hit igen T, nu ska du bara hitta hem till på måndag också. Måndagen den 16 är jag i Gbg och jobbar, är du där också då!? ;-)


Vi har bokat första boendet på Tågluffen nu också. Ett hostel i Paris. Woho!

Känns bra att vara hemma igen! =)

Sandra och Nadine ska komma hit och hälsa på, det ska bli roligt. Jag ska va duktig och bjuda på mat!

Näe, snart dags för sängen nu. Natti.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, här är man borta från bloggläsandet några dagar o så ser allt annorlunda ut!! Snyggt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback