Gratislunch

Idag har jag packat massa papper i mappar till alla i kommunfullmäklige i länet. Phew. Så skulle jag, Kerstin och Sofia äta lunch på Jensens. Tiden gick och gick och det kom aldrig någon mat. Så visade det sig att det var krångel med datorerna, så vi blev bjudna på lunchen och fick dessutom ett fullt stämpelkort att äta för någon annan gång. Trevligt! Då kan man nästan leva med att vänta 50 min på maten...

Nu ska jag till affären och handla lite dricka, ska och träffa min blivande kör ikväll och ska ha dricka med sig. Lite äppelcider blir nog bra.

Imorrn blir det nog lite packning på hemmafronten.

Kommentarer
Postat av: Märta

Hur många gånger i veckan går du till Jensens? och isf, tar du Dagens rätt då? ;)



Kram M

Postat av: Mamma

Hur var kören?

2008-06-09 @ 20:30:31
Postat av: Falkana

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2010-11-19 @ 12:36:50
URL: http://falkana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback