Förberedelser

Nu har min familj mött Snyggingens familj, och jag tycker det gick rätt bra. ;-)


En styck sådan här är nu inhandlad inför resan. Skönt att ha en egen kamera och inte låna jobbets privat. Dock var minnseskorten slut på MediaMarkt så vi får åka dit och handla det i veckan.

När vi gick inne i affären stötte vi på massa väntande människor och en flygel. Ett par minuter senare gör Robert Wells entré. Han ska spela på Lögarängen ikväll, och gjorde en liten uppspelning på tre låtar mitt ibland tv-apparater och stereos och sånt. Det var lite spännande och kändisspotting i vardagen.

JÄTTENE Flyttlåda
Sen blev det till IKEA och inhandlade sex styck flyttkartonger. Då kan man först kanske flytta lite i veckan och sen på lördag när stora lasset går, innan fotbollen.

Så var vi hos Lena och Ronny och fikade. Det var gott.

Sen hem och laga mat och nu ligger jag och kollar lite fotboll. Det blåser utanför fönstret. Massa. På ett sätt skönt, bara värmen kommer tillbaka till helgen igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trodde du inte vi kunde föra oss? Tack för helgen.

2008-06-08 @ 21:45:57
Postat av: Mamma

Tack för helgen!

Trodde du inte vi kunde föra oss?

2008-06-08 @ 21:47:22
Postat av: Mamma

Tack för helgen.

Trodde du inte vi kunde föra oss?

2008-06-08 @ 21:50:49
Postat av: Peter

Ekar det här eller?

2008-06-09 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback