Förberedelser

Nu är väskorna packade och jag är lite nervös... Men det ska gå bra att va ute i Europa i tre veckor! Jag och Snyggingen har ju aldrig rest på riktigt tillsammans, vi kör på the real thing direkt. Vilket äventyr!

Först blir det jobba i Gbg. Tyvärr går ju inte den allmänna kommunikationen mellan Reftele och Gbg så bra, så vi tar Liseberg en annan gång, och Snyggingen åker direkt till Småland. Jag kanske ska se till att komma dit sent så han får lite kvalitetstid med Pappa o Syskonen. Mamma är ju inte hemma, så han kan inte charma henne till att få sova i huset heller... Haha.

Nu laddar jag iPoden så den är klar för resan, ska försöka hitta en vanlig väggladdare till den bara. Annars snor jag Systerns och skickar den på Posten när vi är tillbaka...Moahaha.

Minneskortsinköpet gick bra, 2gb blev det. Så nu ska jag fota massa på resan! Fick en bra idé av T att lägga in saker på usb-minne under tiden, så kan vi fota ännu mer.

Nu ska vi leta efter Mammas bok så oddsen ökar att Snyggingen kommer in i huset...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: J

Du får bara låna laddaren om jag får se alla bilder när ni kommer hem! ;) Jag köpte för övrigt min på teknikmagasinet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback