Datakrångel

Nu är jag frustrerad. Mammas dator funkar ju inte att logga in nånstans och Brodern har ändrat lösenord på sin. Men nu sänkte jag säkerhetsnivån tillfälligt. Haha. Dessutom sitter tangenterna konstigt så det är omöjligt att trycka rätt. Usch.

Snart ska jag baka en kladdkaka tror jag. De andra ville ha det och jag är väl också lite sugen kanske.

Ska gå till Mormor en sväng också. Eller vill hon komma hit och fika månne!?

Ikväll ska vi till EmmaS. Det ska bli trevligt! Hon och Dammis var här igår. Mycket trevligt att sitta och prata och uppdatera sig. Snyggingen som försökte titta fotbollen hade det inte så lätt, stackarn!

Näe, nu ska jag gå härifrån innan jag gör nåt som gör ont på datorn. Morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback