Natt igen (Jag har alltid problem med att hitta på rubriker)

Jag tittar på American History X. Det är en mycket, mycket bra film. Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den, den berör lika mycket varje gång. Jag blir så förbannad och ledsen. Usch. Hur kan man ha så lite respekt för alla andra människor? (Jag låter lite klyschig ja, men jag vet inte hur jag ska få fram det jag tänker riktigt... =P)

Ah, nu är IOGT-NTO-Bosse på tv igen. Titt som tätt dyker han upp och vill ha ett bra erbjudande... Är han själv kund hos E.on kan man undra..!?

Vi har varit och grillat på Bohusvägen idag. Jag var grillmästare. Hur kommer det förresten sig att det är kvinnor som står i köket och män vid grillen i vad jag tycker verkar vara en majoritet av fallen? Är det för att det är eld och sånt där involverat? Eller att det oftast är kött? Eller för att det är utomhus? Jag vet inte, jag. Våra marinerade skinkschnitzlar var goda i alla fall!

Sen spelade vi 500. Ett nytt spel för mig, men det var kul. Jag kom tvåa först, men när vi körde till 1000 kom jag trea. Mycket märkliga humör och en gnällande hund på köpet.

Bebisen har flyttat sig neråt och jag hoppas den kommer lagom till måndag. 140 kr rikare och äran tror jag att det var...

Förresten, JoJo, hur går det med skivorna jag bad dig bränna?

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Klockan elva sa vi, bredvid skolan på gräsmattan som vanligt. Jag måste ringa Premberg imorrn för på hemsidan står att vi inte betalat och då blir vi snart utkickade - hjälp!! Kram

Postat av: Elin

american history x är riktigt bra ja... hemsk film, men bra!

2008-07-20 @ 19:39:07
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: J

det är ju såhär.. att vi inte kan bränna några skivor, så jag får helt enkelt skicka upp originalen, så får du skicka tillbaka dem när du bränt dem!

2008-07-20 @ 20:16:20
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback