Kväll

Jag har ingen rosa blender nu. Elakt, men de hade bara andra färger kvar på Maxi. Och jag tänkte att en svart blender är bättre än ingen blender alls, så en sån fick det bli. Har dock inte använt den än, så det återstår att se om även denna börjar ryka...

Det är konstigt väder idag. Ibland sol och jättevarmt, ibland regn och kall blåst. Mycket märkligt. Men snart kommer värmen hit på riktigt, den vi upplevde i Paris, Barcelona och Rom.

Vi har också blivit med bil lite tillfälligt. En Chevrolet Tacuma är det. Den är fin. Och stor.
Chevrolet Tacuma

Vi var på IKEA och köpte en kökslampa bland annat.... Men det första jag gjorde när jag plockade delarna ur kartongen var att tappa den enda porslinsdelendelen på golvet så den sprack i ungefär 1000 delar. Klantigt av mig, usch då.

En sån här var det i alla fall. Fast här ser man inte ens porslinsdelen. Så den kanske inte behövs... (A)

Näe, laga lite korv stroganoff kanske... Så får det nog bli!

Kommentarer
Postat av: mamma

Faster Marit säger: vad gör du människa?

Fin bil! TAppa den inte!

2008-07-17 @ 21:28:52
Postat av: Anonym

Faster Marit säger: vad gör du människa?

Fin bil! Tappa den inte!

Är det en taxi? undrar Marit

2008-07-17 @ 21:31:46
Postat av: J

Det är en fin bil och jag ska inte tappa den. Och det är ingen taxi! Hälsa tillbaka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback