Reftele

Idag har jag åkt tåg. Innan jag åkte tåg vaknade jag, åt frukost, var ute med hunden och sa hej då till Snyggingen. Sen åkte jag buss till stationen och drack en islatte. På tåget pratade jag med Dammis och åkte första klass, bra kampanj. När jag kom till Småland träffade jag världens sötaste Bea. Hon hade vuxit massa sen jag såg henne på kenneln. Men hon är en lat valp... Vill knappt ut och gå ens. Bara gå hem.. Men leka och busa vill hon!

Låtsasmoster åt en Alice känns mucho bra. Nu vill jag bara se det underverket också!

På tisdag har jag tänkt hälsa på på Ransberg, träffa vänner och sådär. T, bland annat, och så Dammis givetvis. Mycket roligt!

Nu ska jag sova, imorrn ska jag till Bolmendagen och köpa rökt fisk tror jag... Och på söndag blir det förhoppningsvis havet i Ugglarp. Tihi.

Nu, ockupera Broderns säng då det är för varmt på mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Hugovanessa

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback