Och klockan är bara middag...

Idag har jag hunnit med en del saker redan. Körde Snyggingen till jobbet vid tio då jag ändå hade lite ärenden på stan. Lämnade böcker på biblioteket, men hade inte inspiration nog att låna någon ny. Har ju dessutom böcker här hemma att läsa, både en Manfredi och Jens Lapidus-Snabba cash.

Lämnade sen in min snygga klocka. Hade den på semestern, men redan efter ett par dagar av värme blev jag alldeles svart om armen, så där som av billiga ringar. Eftersom jag har tre års garanti hoppas jag verkligen att det går på den, annars blir jag ledsen i ögat. På dagen tre månader sen jag köpte den idag, så den kan ju inte va oanvändbar redan kan man tycka!

Sen var jag och handlade två sorters vinäger och lite chevre, som jag ska förgylla min kväll med när jag är gräsänka. I pajform tror jag...

Jag funderar på att baka lite småkakor. Har fått såna på hjärnan sen jag kom hem och läste igenom Leilas kokbok. Så ett par mördegskakor kanske man kan slänga ihop... Men jag har ju inte smör kom jag på nu, så jag får väl ge mig iväg till affären snart.

Rörmokaren har ringt också! De kommer få våra toalettmöbler på måndag, så på tisdag morgon ringer det på dörren och hantverkarna kommer in. Man kan ju hoppas i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Sventanja

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback