Natt

Hur kommer det sig att jag inte kan kommentera någons blogginlägg? Jag är tydligen inte auktoriserad, felkod 501. Grr. De kanske håller på att fixa nåt eller så... Men det är ändå irriterande. Det var Nånannan och Raukan som skulle få äran, men nu har ni en kommentar innestående istället. Minsann.

Jag är lite trött. Man kan bli det ibland framåt natten. Ringde Snyggingen innan, han sov vid halv elva. Mystiskt, han är nog sjuk... Eller har förtagit sig på jobbet idag.

Nu har jag bara en hund här, den lilla. Ganska skönt, även om hon är den som är värst att gå ut med. Tror dessutom hon sympatilöper, så där som tjejer kan göra om de vistas ihop massa. För hon har minsann också fläckat ner. Annars är hon nog hermafrodit, har löpt typ två eller tre gånger på sju år, dessutom markerar hon revir när man är ute och går. Märkligt...

Mina småkakor blev jättegoda. Mördegskakor, hälften med kanel och socker, hälften med pärlsocker. Så jag hade lite kakkalas här i min ensamhet. Inte ens hundarna fick smaka!

Så har jag klippt gräset idag. Eller ja, Snyggingen började igår och så fortsatte jag genom djungeln. Helt klart en nackdel på den fronten att ta över en lägenhet som stått tom ett tag, och sen dessutom åka på en månadslång semester. Nu får det bli klippning oftare minsann. Imorrn tänkte jag ge mig i kast med häcken, tukta den så man kommer ut genom hålet och sådär.

Nu ska jag nog lägga mig, det har varit och är en kass tv-kväll. Tur att Age of Empires finns...

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag är inte mer sjuk än vanligt. :P

2008-07-19 @ 11:12:55
Postat av: Anna

Hm, nu blev jag nyfiken...

Postat av: Vincentmerete

Great site, keep up the great work

2009-03-20 @ 08:56:58
URL: http://vincentmerete.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback