Kalas o sånt

Jag började dagen med att åka till Media Markt. Där inhandlade jag ett xbox 360 i present till min Snygging. Han fyller ju 22 idag, så då vankas det paket. Konsolen och en extra dosa och två spel. Beijing 2008 och NHL 08 fick han.

Sen åkte jag ner på stan för att möta Nånannan. Vi gick på antikvariat och på Myrorna och åt mat på Två lingon och blåbär. Mycket trevligt att hon hittade hit igen! =) Inhandlade tre kokböcker. Eller ja, en av dem var Sju sorters kakor, som man nästan måste ha i kokbokssamlingen.

Åkte hem och städade och bakade tårta, till och med bottnarna gjorde jag. Känner mig duktig!

Vid kvart i fem kom födelsedagsbarnet hem, han duschade och sådär. Sen dök resten av familjen upp också, och lilla Alice! Åååh så söt hon var! Alldeles liten och med svart hår och sånt där. Kan låna henne ett tag!

Nu sitter vi och spelar OS-spelet. Mycket roligt. Eller ja, det var det till en början när jag ledde massa, men nu tappar jag  och därför är jag sur.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får väl låta honom vinna på födelsedagen!

Kokböcker? Konstigt!

2008-07-31 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback