"Jobbdag"

Idag har jag och Linn lekt lite. Först skulle vi jobba i Botkyrka, men de små eleverna dök ju inte upp, så det blev inget tyvärr. Hoppas de dyker upp till lägret bara...
Sen följde jag med Linn hem och tittade på hennes nya lägenhet, den var fin och stor! Förstår att det är skönt med en stor lägenhet jämfört med den lilla förra. Vi känner nog båda samma IKEA-dragning nu, man vill shoppa massa nytt till nya lägenheten. Men jag får nog vänta lite, tills de är klara med väggar och golv.

Imorrn ska vi fly hantverkarna och ta oss till gamla lägenheten. Städa undan och kanske köra lite saker till soptippen också. Och plocka upp berget av reklam innanför dörren...

Det regnar... Det är mysigt tycker jag. Sitta och titta ut lite och vara glad att vara inomhus. Men det vore iofs trevligt att gå ut och testa den tjeckiska jackan också.

Gardiner gardiner gardiner.

Kommentarer
Postat av: Linn

Lägenheten kommer bli ännu finare nu - jag har beställt en soffa!! :) Hoppade in på ett ställe i Kungens kurva som heter Finnsoffan, och där stod den! Så nästa gång du kommer kanske den finns här... Jag fick ett sms av Jie förut där han bad om ursäkt - jag sa att jag ringer och mailar i veckan. Och betalningen ska ske i veckan enligt Sibban. Kram, kram och trevlig fortsättning på semestern :)

Postat av: Shops20069

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-09-29 @ 14:22:19
URL: http://www.shops2006-com.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback