Hemma igen

Nu sitter jag vid min lilla dator och uppdaterar mig på livet och lyssnar på repriser av Sommar i P1. Idag är det Lars Winnerbäck. Han är bra. Lite rolig sådär.

Annars är jag rätt trött. Jag hade nog sovit än om inte Pia ringt och väckt mig vid halv tolv... Nu är vi i alla fall hundvakter också. Till en liten Stina. Hon kan inte bo hemma för tillfället för Pia är hundvakt till en annan liten vovve och sex veckogamla valpar.

Vi har ingen dusch än. Bara en toalettstol i ett tapetserat rum. Inte ens en lampa finns det. Hoppas minsann att arbetarna inte har gått på semester utan kommer hit så snart som möjligt.

Näe, tillbaka till soffan snart tror jag... Annars har jag ju semester ett tag till så jag ska väl fixa och dona lite med sakerna vi ännu inte packat upp, städa och sådär. När de fixade badrummet lämnade de en trevlig hinna av väggdamm över allting...

Kommentarer
Postat av: Anna

Å, sa jag inte att de skulle vara sega...? Välkomna hem förresten, vad kul ni verkar ha haft det :) Vi får leka snart, kram!

Postat av: Kaiemma

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-02-04 @ 12:50:36
URL: http://kaiemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback