Förmiddag

Idag ska jag nog tillägna min förmiddag till talkshows... Nu var det bästa jag kunde hitta Martha Stewart, sen blir det i alla fall lite bättre med Rachel Ray.

Annars har jag idag torkat hundkiss och blod. Jag är nu vakt till en hund till. En liten Stina, och stora rottis-Tjejen. Hon är inte rumsren över natten alltid, grr, och så löper hon dessutom och slickar inte upp allt efter sig. Jaja, vi hade väl inte världens renaste lägenhet innan heller, men detta hjälpte inte riktigt.

Idag ska vi nog ut på en liten utflykt till IKEA och Ica Maxi. Ska köpa trådbackar och lampor och såna där bestickhållare man lägger i lådorna på (i?) möbelvaruhuset, och ska byta min rykande blender och handla mat i den andra stora affären.

Blender OBH Nordica OBH 6643
Jag tycker om den, men det är inte riktigt hälsosamt att den började ryka kanske...

Kommentarer
Postat av: Amirkamilla

Very nice site. Well laid out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback