Enköping

Idag har jag varit och hälsat på Nånannan, som sagt. Först handlade vi lite, sen kollade jag in hennes fina lägenhet, sen åkte vi till stranden. Där låg vi och solade och pratade och sen badade vi lite, och så åt vi lunch. Jag har lyckats bränna mig lite, men då får jag återigen användning för min franska Après soleil, som funkar väldigt bra! Sen gick vi i lite parker och fikade innan hela dagen hade gått och jag åkte hem.

Hämtade Snyggingen på stationen och så åkte vi och handlade på Spicy Hot, och nu har vi ätit den goda maten och jag har varit ute med Stina. Jag är trött nu.

Herr Rörmokar-Micke har varit här även idag, men bara halva dagen. Vi har nu en ny toalettstol och ett badkar utan duschslang och ett handfat utan utrinningsrör. Men det tar sig, sa han som hade eld i håret.

Varför ska det krångla med helgen!? Dumtsidumt.

Vad ska jag göra imorrn då!? Kanske sitta och sola framsidan lite, så den passar bättre med baksidan...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad krånglar?

2008-07-24 @ 08:42:33
Postat av: J

Peter fick inte byta sin jour så vi tänkte ta bilen på kvällen och åka tillbaka på måndag, men Pia skulle eventuellt ha bilen och då kostar tågbiljetter 3000 tur o retur eftersom det bara finns 1 klass. Så eventuellt kommer bara jag... Men vi får höras sen helt enkelt! Nu borde dom ha satt igång Lena förresten, så det kommer nog en bebis framåt eftermiddag-kväll!

Postat av: Mamma

Du kan väl komma på söndag och stanna i början på veckan annars. Vi behöver ju lite hjälp med Bea och du har ju vanan inne nu.

2008-07-24 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback