Väder

Det är lättare att jobba hemifrån när man är ensam hemma, är liksom mindre som distraherar då.. Har jag kommit fram till.

Vädret är ett spännande fenomen. Jag tycker om de flesta väder, men det jag inte gillar är blåst. Om man inte är vid havet... Idag är vädret molnigt men ljust. Kallt ljust. Solen är nära att spricka igenom, och den kommer förhoppningsvis göra det snart. Det ser ut att vara kallt, och den lilla snö som överlevde gårdagens slask ligger kvar på taket bredvid. Det verkar inte blåsa så mycket ändå!
Jag har ju inte varit utomhus än, så jag vet egentligen inte... Men det är som sagt spännande.


Ja, nu kom solen!

Jobba på, jobba på!


Kommentarer
Postat av: T

vet du att jag inte alls gillar när det regnar/haglar/snöar och blåser samtidigt. psykbryt på hög nivå!

2008-01-31 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback