Spruthål

Jag har ett hål i varje arm. Skulle dagen till ära ge blod för första gången i mitt liv. Kommer dit, fyller i lappen, får komma in och sätta mig. Sen är det en lite mesig människa som sticker mig, kollar att det rinner och går sedan därifrån. Efter 5-10 min upptäcker de att det knappt runnit ur mig någonting. Sen vågar sköterskan själv inte ta beslut om att ta i andra armen också, så då kom Ulla. Hon var trevlig, det kändes knappt när hon stack och hon har inte åsamkat mig ett blåmärke. Tack!
Jag fick ett gosedjur som tack, funderar på om jag ska börja samla Swedisk grace. Det har jag faktiskt funderat på ett tag... Fick fika också, det var gott!
Nu får jag vänta ett halvår innan jag ger igen. Tid att hämta mig...

Jeopardy börjar idag igen, det är ett trevligt program. Komikervecka. Haha.

Snyggingen har varit i Tokholm idag också. Kvart i sex ringde klockan, tydligen var det svinkallt ute när han en halvtimme senare rullade ner mot stationen. Jag fick en liten överraskning när han kom hem, tydligen får jag också åka gratis när jag åker med honom... Visste ju att Mormor fick göra det med Morfar, men tänkte inte på att det var samma sak... Här ska ut och resas! ;-)

Phew. Nu är tvätten hämtad också. Har varit duktig idag!

Haha, HV ligger under!


Kommentarer
Postat av: Elin

vad gör peter eftersom du får åka med gratis? o varför har han varit i tokholm? detta kan jag visserligen fråga honom själv om, men det är ju såå roligt att skriva i bloggen ;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback