Smitta

Snyggingen ligger och sover på soffan. Inatt hade han sitt täcke, mitt täcke och en filt på sig, och frös så han skakade. När han tog tempen imorse hade han 39,1. Stackare! Huvudvärken finns också där... Usch. Men tur att det inte var magsjukan han fick iaf!

Singing bee... Jag skulle ju hellre vara där än i Idol, eftersom jag brukar kunna texter bättre än melodier... Men det känns väldigt hafsigt och lite utan poäng. Men det har ju inte hållt på så länge än.

Pappa kommer inte hit på fredag, så jag kanske ska på inflyttningsfest till Muppsala istället? Elin bjöd in mig innan. Det vore trevligt. Problemet är ju dock att det inte är så lätt för en icke-student att komma in på nationerna. Och det känns ju inte så kul att åka dit och bara va med på förfest kanske... Så vi får se!

Vagnhärad imorrn. Tur att jag har min klippa Linn med mig. Hoppas att vi kan få dit några ledare som vill starta scouting.

Jag borde skaffa mig lite självdisciplin. Nån som vet vart man kan köpa det?

Ikväll är det fotboll... Men jag vet inte, det blir nog bara en halvlek. Ska trots allt upp ganska tidigt imorrn. In till kontoret innan jag åker, ska fixa rep och boka lokal. Jepp jepp.

Buäh. Man kanske skulle tröstäta lite B&J? Haha...


Kommentarer
Postat av: Anna

Å, jag missade Singing bee, hade velat se det... Det var en från min gamla skola med i reklamen :) Sjöng rättså... inte bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback