Paradiset

Det blir mycket film de här dagarna. Blir lätt så när man är sjuk... Av blandad kvalité. Innan var det Charlie and the Chocolate Factory. Sån mysfaktor på den filmen.

Snart, vad ska Jos baka då? Ingen högoddsare direkt, kladdkaka. Mums mums! En riktig klassiker.

Jag har nytt shampo. Det luktar riktigt gott. Bra val. Ica Maxi is the place to shop. Men Elin skulle bli galen antagligen, frisören i henne vill bara ge håret det absolut bästa. Jag ställer inte såna krav, det ska mest bli rent. Haha.

Däremot vill jag ha ett nytt kök... Med komplett utrustning. Det är det jag drömmer om för framtiden... Mmm...


Kommentarer
Postat av: en annan adam

Jag tycker nog att Gene Wilder gjorde sig bättre som Willy Wonka.. men visst, den nya filmen är inte dålig den heller. Depp & Burton brukar ju vara ett säkert kort.

Hittade själv lite mysfaktor i Woody Allens Radio Days som gick på TV nyss, rekommenderas varmt.

2008-01-07 @ 01:04:27
Postat av: Jigsaw World

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback