Nya gardiner

Det är på det humöret jag är på idag. Fixarhumör. Så lite saker har jag fixat. Typ gardiner i köket. Det är mycket ljusare där nu. Mer vår, mindre jul.

Snyggingen är halva dagen i Västerås och lär känna sina medarbetare, och andra hälften i Tokholm för vad-det-nu-var. Och ikväll innebandy. Vi är två väldigt upptagna människor!

Ikväll är det tänkt att jag ska till Reftele. Men jag hoppas på bra tågbiljetter, har inte köpt några än. De är ganska dyra, så jag ska försöka hitta sista minuten. Illa att Snyggingen inte ska med! Men han ska åka tåg på söndag, observera tågvärden och sånt. Spännande! Han är ledig på fredag bara för det, gött! Mindre gött att vara i nån obskyr del av Tokholm innan åtta imorrn bitti, han måste nog åka 5.53 från Västerås. Uuuuh, tidigt!

Innan luktade det som hos Farmor i lägenheten. Det berodde nog på att jag lagade köttbullar och kokade potatis, sånt som hon lagar. Mums!

Jag fick ett fint änglaspel av Carro i julklapp. Men det är inte änglar, det är dödskallar. Det snurrar så fint på byrån nu!
Änglaspel döskalle, silver - Pluto

Titta så fint!

Kommentarer
Postat av: Isak Bin Ladin

haha, fan vad läckert! :)

Postat av: J

vad fint! :)

2008-01-31 @ 09:59:53
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Rayanadele

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-03-10 @ 12:59:46
URL: http://rayanadele.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback