Miniturné

Imorrn bär det av, är det tänkt. Hoppas bara allt löser sig med dagarna, vet fortfarande inte riktigt hur det blir... Men det ska väl lösa sig!

Är lite stressad över saker jag inte gjort som jag borde göra. Är också stressad över saker jag gjort men jag inte vet hur bra jag har gjort dem. Eller så. Men än är det ju oceaner av tid kvar... om man tänker som jag iaf!

Ska träffa Elin och min kära Syster på onsdag. Trevligt. Sova på Norra parkgatan 19 också. Det var ju ett tag sen sist... Nostalgi. Jag gillar Huskvarna. Och fiskbullar! =)
Jag har packat ner sovsäcken nu! ;-)

Näe, Oz sen sova. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: J

jag åt minsann fiskbullar själv! fast eftersom jag e förkyld smakade de inte lika gott som de bukar..
:( tror för övrigt att du smittat mig via tefelonen! :P har dock (som tur väl är) ingen feber..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback