Låt oss dansa

TV-kväll, är hemma själv. Snyggingen och Markus är på hockey. Jag skulle titta på På spåret, men jag somnade. Så vaknade jag lagom till nio och nu kollar jag Let's dance. En del av dem är helt okej iaf!

Denna vecka har ju inte varit så jätteproduktiv på jobbfronten, men nästa vecka minsann! Då ska jag ut på äventyr, och vi ska ha så trevligt så. Dessutom kommer Ola, Linn och Erik hit på onsdag så vi kan fortsätta planera.

Phew. Nu är jag jättevarm! Jag är också sugen på att kolla senaste Morden i Midsomer, men först Sportnytt. Så får vi se när Snyggingen kommer hem.

Oj, Marion Jones i fängelse. Usch. Fusk på sån nivå är riktigt illa. Doping tycker vi inte om.

Bättre med Helena Jonsson, skidskytte är en trevlig sport!

Nu ska jag läsa ett par minuter. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Renevilma

Very good guestbook. Interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback